Share, , Google Plus, Pinterest,

Print

Posted in:

«Περιοχές της λίμνης-Πρώτη προσέγγιση» του Χρ. Γιώτη στο Πνευματικό Κέντρο Δ. Ιωαννιτών

Έκθεση ζωγραφικής  και σχεδίου του Χρήστου Γιώτη με θέμα: «Περιοχές της λίμνης. Πρώτη προσέγγιση» παρουσιάζει το Πνευματικό Κέντρο Δήμου Ιωαννιτών, στον Εκθεσιακό Χώρο «Δημ. Χατζής» από 21 έως 30 Μαρτίου 2019 με  ώρες λειτουργίας: 7-10 μ.μ. .

Ο Χρήστος Γιώτης γεννήθηκε στην Άρτα το 1969. Παρακολούθησε μαθήματα βυζαντινής ζωγραφικής στο κέντρο τέχνης και πολιτισμού στην Αθήνα. Σπούδασε ζωγραφική στο τμήμα εικαστικών και εφαρμοσμένων τεχνών, στη Σχολή Καλών Τεχνών του Α.Π.Θ. με καθηγητή τον Βαγγέλη Δημητρέα, απ’ όπου αποφοίτησε το 2001.

Από το 2004 είναι μέλος του Επιμελητηρίου Εικαστικών Τεχνών Ελλάδας, και από 2016 μέλος του Σωματείου Πτυχιούχων Ανωτάτων Σχολών Εικαστικών Τεχνών Ηπείρου. Μένει στην Ανατολή Ιωαννίνων.

ΕΚΘΕΣΕΙΣ

  • Heineken Art 1995, 1996, 1997, 1998. Θεσσαλονίκη
  • Ομαδική έκθεση φωτογραφίας, Πανεπιστήμιο Αιγαίου,1996
  • Νέοι και Τοπική Αυτοδιοίκηση, 1999, Θεσσαλονίκη
  • Εργαστήριο Ευάγγελου Δημητρέα, 2001, Αθήνα
  • Πτυχιούχοι 2001-2003, Μακεδονικό  Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, 2003, Θεσσαλονίκη
  • Εικόνα, χώρος, Δράση 2, Τεχνόπολις Δήμου Αθηναίων, 2008, Αθήνα
  • Γκαλερί Φωτοπούλου, 2010, Μαρούσι
  • Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Κρήτης, 2010, Ηράκλειο
  • Less+rd world Artprint Annual, 2010, Σόφια
  • Ronicos Gallery, 2010-2011, Αθήνα
  • Γκαλερί Κολωνάκι, 2012, Αθήνα
  • J.K. art bar restaurant, 2012, Αθήνα
  • Πνευματικό Κέντρο Παροικιάς, 2016, Πάρος

Αναφερόμενος στα έργα του τονίζει: «Η εργασία μου αναφέρεται σε επιμέρους περιοχές της λίμνης των Ιωαννίνων που μου προσέφεραν αφορμές για εικαστική έρευνα και μελέτη.

Το υγρό στοιχείο της καθώς και στερεό (καλαμιώνες, λεύκες, κομμένοι κορμοί δέντρων, φυτά, ψαρόβαρκες, άλλα μέσα κι άλλα έξω από το νερό), όπως παρουσιάζονται τις διάφορες εποχές του χρόνου, αποτέλεσαν την κυριότερη (πλευρά) της θεματολογίας μου. Εικόνες άλλοτε περισσότερο κι άλλοτε λιγότερο επεξεργασμένες με οξύτητα στην όραση κυρίως στα σχέδια αλλά και στα χρώματα, σε σχέση με προηγούμενες εργασίες μου, άλλοτε με λιτότητα και καθαρότητα κι άλλοτε με περισσότερη ανάλυση και πολλαπλότητα στη γραμμή. Προσπαθώ να ισορροπώ ανάμεσα στην πύκνωση και την αραίωση, στην απόσταση και στην εγγύτητα. Παίζω με το φως και τα επίπεδα κι αναδεικνύω τις λεπτομέρειες του θέματός μου χωρίς να θέλω να προδώσω την αφαιρετική μου γλώσσα. 

Σε πολλά έργα μου η θεματική αφετηρία είναι εμφανής, ενώ σε μερικά συγχωνεύεται ή υποκρύπτεται καθώς όλα τα οπτικά – μορφικά στοιχεία αναδιαρθρώνονται και μεταπλάθονται.

Χωρίζω την επιφάνεια του χώρου σε συστάδες, και με τα μορφοπλαστικά μέσα που χρησιμοποιώ τους προσδίδω έντονο χαρακτήρα.

Προσπαθώ να καταθέσω μια καλλιτεχνική πρόταση με μια αρμονική συνύπαρξη, όλων των στοιχείων που χρησιμοποιώ με γνώμονα την γνώση του σχεδίου και τα πηγαία σπιθοβολήματα  της ψυχής και του νου, προσδίδω έτσι στα έργα μου μια ειλικρινή αμεσότητα. Το θέμα αποτελεί πρόκληση για μεγαλύτερη έρευνα».